SuperBamm Alacağınız telefonda nasıl bir özellik ararsınız arkadaşlar hadi bakalım anket sorusu :D Bana kalırsa ben telefonu sadece aramak için kullandığımdan hani sağlam olsun bataryası uzun dayansın yeter bana. Şu an kullandığım telefonun kamera özelliği falan var ama daha hiç kullanmadım o özelliği (bir istisna bizim kızın fotosunu çektim sadece :))
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm gerçekten böyle yazmışlar hatta benim cep telefonumda var resmi :D :D Evet evet..
.ArThuR. bataryasaı uzun ömürlü olsun radyosu. kzlötesi vs olsun kamersası da olsun olmuşken:D yeter daha Allahtan belamı mı istiiim:D:p
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Orjinal Mesajı Yazan: SuperBammgerçekten böyle yazmışlar hatta benim cep telefonumda var resmi :D :D Evet evet.. evet vardı diyeceğime var yazmıştım ama edit olmadığı için tekrar yazmadım abi. o eski telefonumdaydı.. hemen hafiyelik yapmışın :)
CrossOver kamerası bluetooth u olcak radyosu olcak mp çalcak başka telefonu arayabilcek:Dekranı büyük olcak kamerası kaliteli olcak:)
Omerdinho Bluetooth Sınırsız Video en az 1.3 Pixel Kamera Mp3 Calar Video Oynatıcı Yeter herhalde ztn elimdeki SonyEricsson w550i işimi görüyor onda bunların hepsi war :D
Thor 2MP kamera, Bluetooth, MP3 çalar, radyo, video oynatıcı, 3G, 240x320 ekran, 470MB hafıza, ekstra kart girişi = W900i :D
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane 2MP kamera, Bluetooth, MP3 çalar, radyo, video oynatıcı, 3G, 240x320 ekran, 470MB hafıza, ekstra kart girişi = W900i :D :)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane 2MP kamera, Bluetooth, MP3 çalar, radyo, video oynatıcı, 3G, 240x320 ekran, 470MB hafıza, ekstra kart girişi = W900i :D :D:D