oydemir Orjinal Mesajı Yazan: BJK Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BJK weturca yoksada yararlanabilirmiyiz bu stad ve zemininden? Tabiki yararlanabilirsin arkadaşim dostum genede olmuyor ya, dediyin gibi yapiyorum grafic studio la o.tex icindeki ayni isimli file lerin uzerine ekliyorum, eklendi diyor, assagidaki resimde 3 tane cim gosteriyor hepsinde, oyuna giriyorum ve bekledigim gibi oyundan atiyor o stada gelince?? Arkadaşım graphic studio da o çimlerden screnshoot resim koyarsan daha iyi yardımcı olabilirim
BJK import diyorum, bu file basligi baska gibi bisey diyor genede koysunmu diyor, evet deyince goruntu boyle oluyor??
oydemir BJK kardeşim graphic studio ile açtiğinde sorunsuz yükleme yapman için bu resimdeki gibi olmalı
BJK Orjinal Mesajı Yazan: oydemir BJK kardeşim graphic studio ile açtiğinde sorunsuz yükleme yapman için bu resimdeki gibi olmalı orasini biliyorumda senin fileleri ekleyince boyle oluyor, neyse baska care yok gibi, genede yardimlarin icin sagol.
amateur Başka bir stadın, örneğin Kashima'nın çimlerini aynen bu stada eklesek olmaz mı? Bende çimlerin oynamaması için anisotropic filtering açık, ama o zaman internetten yüklediğim stadların çimleri iğrenç çıkıyor.
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: amateur Başka bir stadın, örneğin Kashima'nın çimlerini aynen bu stada eklesek olmaz mı? Bende çimlerin oynamaması için anisotropic filtering açık, ama o zaman internetten yüklediğim stadların çimleri iğrenç çıkıyor. Yamayı GGS ile açın hava şartlarınıda göz önünde bulundurarak 1 den 7 ye kadar olanları alıp sizin oyundaki herhangi bi stada eklersenizde olur böylelikle o göz yorucu çimlerden kurtulmuş olursunuz
rekobettin valla ben yaptim ama sukru saracoglunda mac yapsam maca gelmeden cikiyor kadromu yapiyorum maci baslatmadan cikiyor yukleniyor yazyor ama cikiyor
STruWay Ya bu OrjinaL oyunda niye Fenerbahce yok ?? Baktım Galatasaray var hatta spiker oyuncuların ismini bile söylüyor ama Fener yok oyunda !! OrjinaL oyun için bir eklenti var mı icin ??