oydemir Arkadaşlar Weturka06'da Şükrü saracoğlu stadının ıd'leri aşağıdaki gibi indirdiğiniz dosyadan çıkan stad çimlerini sizin oyundaki aynı numaralara Graphic Studio yardımı ile import ederseniz çimler daha güzel oluyor kolay gelsin unknow_10818 unknow_10829 unknow_10851 unknow_10862 unknow_10873 FB stad çimleri: http://rapidshare.de/files/10534603/BEN_M_WETURKA06_C_MLER_baron20.rar.html
emany gerçekten çok saol ya o çimler harbi çok kötüydü bir deneyelim bakalım bunları çook teşekkürler ;)
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: theori çok saol da karlı havayı seçersen oyundan atıyor...buna bi çare var mı acaba? Arkadaşım hangi oyunda atıyor mesela Türkcell süper ligi özel maç yaparken karlı hava gece mi yoksa gündüz maçındamı maçtan atıyor
oydemir Evet haklısın arkadaşım az önce denedım sorun varmış ve gerekli çalişmayı yapıyorum! sorunu gıderınce yazarım buraya ok..
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: theori çok saol da karlı havayı seçersen oyundan atıyor...buna bi çare var mı acaba? Ve Sonunda hatayı giderdim KESİN ÇÖZÜM! bu linkte bak istersen.. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57826
oydemir E D İ T:: Arkadaşlar 1. sayfada verdiğim stad yamasında küçük bi problrm oluşmuş ve gerekli düzeltmeler ve sorunsuz bir SARACOĞLU stadı aşagıdaki linkden devam etmektedir bilginize! İşte link:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57826&pagenumber=0&perpage=10
ibi Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Arkadaşlar Weturka06'da Şükrü saracoğlu stadının ıd'leri aşağıdaki gibi indirdiğiniz dosyadan çıkan stad çimlerini sizin oyundaki aynı numaralara Graphic Studio yardımı ile import ederseniz çimler daha güzel oluyor kolay gelsin unknow_10818 unknow_10829 unknow_10851 unknow_10862 unknow_10873 FB stad çimleri: http://rapidshare.de/files/10534603/BEN_M_WETURKA06_C_MLER_baron20.rar.html Graphic Studio yerine dkz studio kullansakda olurmu bunu ogrenmek istiyorum ...