Arkadaşlar ya geçen seneki weturka biraz daha gibime geliyo mesela bu seneki WeTurka da oyuncular pek benzemiyo(suratları),kramponlar kötü,hakem ii değil,stadyumdaki zeminler ii değil yani (Şükrü saraçoğlu falan) son olarak da spiker yabancı oyuncuların isimlerini söylemiyor :( kusura bakmayın eleştiri gibi oldu ama benim gibi beğenmeyenler olabilir haa en önemlisi emeğe saygı ;) çok ii bi iş çıkardınız fakat bu problemleri de aşsam süper hatta deli olcak :D benim sorum bunları değiştirebilir miyim evetse nasıl lütfen söyler misiniz? lütfen,sağolun...
unutmayın kimseyi kırmak istemedim emeğe her zaman saygım var ve güzel olmuş şu problemler haricinde ;)