can_polat61 hunter_21 anlayış veya başka bişe değil emeğe saygı duyarım güzele güzel ya hunter_21 yapabilirsen ts nin yapabilirmisin ya ben şu formaları oyuna atamıyom kıt raptorda tsnin veya başka türk takımları yok fb gs var başkalarını göremiyom ....neden yardım edebilirmisin
MacTavish Formaların için kendine yeni bi konu açsan iyi olur bu arada formanda çok eksikler var sen biraz uğraş;)
bart_ **Necaty formalrını yeni gördüm(daha doğrusu bu konuyu:( ) çok güzeller, ama üzerilerine o kadar çok "necaty" yazman biras kötü olmuş:( **
Necaty nickim nejaty değil necaty ve ard arda msj yazmazsan sevinirim... **edited** zaten gidişatın belliydi banlanmışın :D
Necaty Evet arkadaşlar Sıcak sıcak Türkiye 2006 yaka haricinde yorumlarınızı alıyım aceleden yapamadım yakayı Not:Türkiye logosu için a teşekkürler Beyaz çok kolaydı YORUMLAR... Yakalara bakmayın kötü oldu update yapcam
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Evet arkadaşlar Sıcak sıcak Türkiye 2006 yaka haricinde yorumlarınızı alıyım aceleden yapamadım yakayı Not:Türkiye logosu için a teşekkürler Beyaz çok kolaydı YORUMLAR... Yakalara bakmayın kötü oldu update yapcam beyaz fanatazy olmus galiba ve nike logosu biraz büyük yoksa ii olmus..