necaty bir yardım et abi ya tüm forumları darma duman ettim fenerbahçenin 08-09 sezonunda giyeceği formaları bulamadım.sen müthiş yapıyorsun tam profesyonelsin banada o müthiş formalarından bir tane yaparmısın noolur sadece ben değil tüm fenerbahçeliler fifa 07 için bu formaları arıyor.lütfen yardım et bu arada össyi kazandınmı inşallah kazanmışsındır bize çok yardımın dokundu şimdiden teşekkürler