**ilhanaydin88 ne yaptığını çözemedim çok meraklı isen Kendi Emeğinle Çalışmalarını Yapar** yayınlarsın.Boşver diğer arkadaşların çalışmalarını sergilemeyi...
**ardagaf** burada eğlenmiyoruz birşeyler yapmaya çalışıyoruz.Ancak sen yinede istiyorsan resimleri koy yapalım;)
Not: Arkadaşlar PC değiştirdim.Vista geldi PS 9.0 kurdum açınca hata verdi sebebini henüz çözemedim.Çözüm yolu arıyorum.Olmazsa birkaç güne XP kurarım.O yüzden kısa bir süre ara verdim
Saygılar...