Öncelikle Setup yapmam çünkü oyuna zarar vereceği kesin.Çünkü bilmiyorum.Ayrıca 3. formalar DB yide ilgilendiriyor.Yapmak kolay ama her takıma 3. forma bulmak zor olmayanlara kendimiz yapmalıyız.
Yani kendi düşüncem şimdilik yama değilde ayrı ayrı çalışmalar yapmayı düşünüyorum.
Not:Forma İsteyen Arkadaşlar resim koyarlarsa daha rahat yaparım..;)