Ya Batuhan kardeş vallahi söylediklerinden haberim yok,cidden şu üstteki mesajını görünce çok üzüldüm,bak burada tüm arkadaşların önünde senden özür dilerim.
Benim MSN hep açık olmaz arada bir açarım onu da unuturum.Training yapıyordum oyunu kapatınca senin mesajını gördüm hemen cevap yazdım,malesef offline olmuşsun.Lobbyde de msjlar gözden kaçabiliyor ya da sen benim kardeşim ZealoTR ile karşılaşmış olabilirsin.Bak gerçekten tekrar özür dilerim senden,lütfen bir yanlış anlaşılma olmasın.Zaten sabah akşam saçma sapan insanlarla vakit kaybediyoruz online'da.Burada kaç gündür sayımızı artırmak için çabalıyoruz,hiç senin dediğin gibi bir durum söz konusu olabilir mi sence?:)