Ben genelde klasik Arsenal taktiği (4-4-2) oynuyorum:
Almunia (Evet Lehmann değil)
Lauren, Campbell, Toure (Senderos), Ashley Cole
Ljungberg, Fabregas, Gilberto Silva, Pires
Van Persie, Henry
Milan gibi takımlara karşı şöyle oynuyorum; Gilberto'ya DMF görevi verip defansı high yapıyorum. Fabregas yerine Hleb'i alıp hızlı hücum arıyorum. İleride ise her zaman Van Persie, galip duruma geçersem belki Bergkamp. Quick setting olarak forward press ya da defence + counter attack (Tabii bu taktik değişkenlik gösterebilir, tüm taşlarımı burada dökecek değilim :)).
Senin taktik iyi, ama bana orta alanda sıkıntı yaşanabilirmiş gibi geliyor. Senin oyun gelince bir test ederiz artık :)