Arkadaşlar hepinizin orjinal oyunu hayırlı olsun.
Mustea Arkadaşımızı Yunanlıya Verdiği Cevaptan Dolayı Kutluyorum.Yunanlı olması önemli değil ama hakarete gereken cevap en güzel şekilde verilmiş.
Arkadaşımızın biride 5-0 giden maçta adam çıkınca 3-0 bitti sayıldı demiş.Konami kuralları pek takip etmiyor galiba.5-0 olarak geçmesi lazımdı.Hatta maç 5-4 olsaydı karşı takımın golleri silinir ve gene 5-0 olarak geçer.
Şimdi benim sorularıma gelelim.Öncelikle tüm forumu okuduğumdan lag sorunu olmaması olsada nadir olması sevindirici.DVD-rom bendede yok sadece cd-key in lazım olmasıda sevindirici.
Şimdi şunu sormak istiyorum kesin cevap bulamadığım bir konu var o da patch olayı.Çoğunluk olarak patch kullanıyormusunuz?Genelde superpatch 2.0 demişsiniz bende superpatch 1.2 var (yani 0.1 ve 0.2 update i yapılmış olan).Acaba rakip bulmak çok mu zor olur.Ayrıca kimisi 0_text i orjinale geri getirince sorun olmuyo demiş.Bu konuda kesin bir bilgi var mı arkadaşlar.Galiba soundları patchlesek bile option file illaki default olacak gibi görünüyor.Kısacası beni patch konusunda aydınlatırmısınız?SCN grubu genelde default mu kullanıyor yoksa patch li oynayan var mı?
Ve ikinsi sorum oyuna girerken kayıtlı olan formationızı yükleyebiliyormusunuz?PES4 de olmuyordu her seferinde tekrar ayarlıyorduk.İnşallah bunda oluyordur.Yoksa adamlar kaçar gider valla ben ayarlayana kadar çok titiz çalışırım.
Herkese Başarılar