Orjinal Mesajı Yazan: musty
beyler şu lag olayına bi açıklık getirin
512 hızda ve 256 hızda yavaşlama vs hakkında bilgi verin ona göre alacam
evoda 2mbit bağlantısı olan hollandalılar lagdan şikayetçi onları görünce tırstım vallaha
Bazen lag oluyor, olmuyor değil. Mesela PES 5 oynarken MSN'ni açık bırak, NightGear gelsin bir dünya mesaj atsın sana. O zaman acayip lag oluyor ve NightGear'a bayağı bir laf yapıyorum. O yüzden MSN'yi falan kapatmak lazım.
Lag tek başına bağlantının yüksek limit olmasıyla alakalı değil. Sonuçta ortada 2 bağlantı var ve bu 2 bağlantının anlaşamamasından lag oluyor. Burada da en önemli olay veri akışında az paket kaybetmek.
256k bağlantıyı ben yeterli buluyorum. Evde tek başına bu bağlantıyı siz kullanıyorsanız size rahat rahat yeter ve sorunsuz olarak oynarsınız.