oyuncuların özellikleriyle, sahada yaptıkları ancak bu kadar güzel orantılı olabilir. hareketler, fizik gücü, kondisyon. sayamadığım bir çok özellik. gerçekçiliğin hat safhada olduğu yüce bir oyun bu. ağızdan buhar çıkar, oyuncu sakatlanır, topu dışarı atmazsın hakem maçı durdurur ve kendi atışıyla başlatır, daha neler neler. onun için fifa, pes'ten daha iyidir demek hiç doğru olmaz. balon gibi bir top, odun gibi adamlar. fifa kan kaybediyor diyelim sadece. ama yıllardır bizi taşıdığı için fifaya da minnettarız tabiki. ama Pes Forever!