caner__beyy arkadaşlar ben direchıple maç yapıyorum adamlarla çok yavaşlıyo .ağır çekimde gibi gidiyo.ama karşı komşu war onla yapıyorum çok güzel hiç takılma yok.neden böyle oluyor_??anlamadım gitti?Ne yapmalıyım herkesle hızlı oynayabilmek için.??
isoss oyun detaylarını ve çözünürlüğünü düşür.Ayrıca adam akıllı oynıyabilmek için her iki tarafında adsl hızı en az 512 olması gerekiyo.