CrossOver ne biçim soru bu ya pc yi açtıktan sora bi daha num lock tuşuna basacan açılcak bu konuya cvp yazdııma inanamıyorum:)
Venom ya beyler adam halke yaa şimdi windowsta iki kullanıcım var biri şifreli o şifreli olanda 8 rakamı var. Bern bilgisayarı açtğığmda direk olarak şifreyi yazıp enter'a basıom(yazdığımı sanıom) ama num lock kapalı odluğundan yukarıya çıkıp diğer kullanıcının hesabını açıo. Açık tutacak bişi var mı cidden...
Kokane Baska bi konuda önermistim ama hangisi oldugunu unuttum. RegSeeker diye bi program var. Tweak gibi ama daha iyi. Orda bu ayarda var. Merak etmeyin, Freeware.
Makaay çalıştır--> regedit diyorsun "InitialKeyboardIndicators"="2" yukarıdaki anahtarın değerini 2 yapıyorsun bu kadar
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Sanki pc açıldığında num locka basmak çok büyük bi olay olsun arkadaşa çok zor geliyor demekki num lock a basmak oda onun kişiliğidir saygı duymak lazım...