Hangi çözünürlükte oynarsanız oynayın , Ekran Yineleme Hızını (Refrash rate) 60 hz yapın Aynı ps2 stabilitesinde oynarsınız FX5200 ve altı high detailde oynamayı hiç denemeyin bile en az FX5700 ve Radeon9600Pro high detail oynarsınız , 6600GT ayarında bi kartlada değmeyin keyfinize...