MicRoChip_uA Bu yamada bir şey dikkatimi çekti.Hazırlık maçlrında maça başlarken akbank reklamı oluo fakat lig maçlarında bu reklam 2. yarı çıkıo ayrıca özel maç da gol atınca çalan şarkı lig maçlarında çalmıo.Ama yeni tezahuratlar süper olmuş.Sizde maç atmosferiyle ilgili yorumlarınızı buraya yapabilirsiniz.
emany bence mükemmel olmuş we turka (gol sonrası müzik, nostalji futbolcular, spiker, ekran temaları) tek kelimeyle harika ama spikere bir update gelmeli hasan mustan sesimizi duy
tentenboy Orjinal Mesajı Yazan: emany bence mükemmel olmuş we turka (gol sonrası müzik, nostalji futbolcular, spiker, ekran temaları) tek kelimeyle harika ama spikere bir update gelmeli hasan mustan sesimizi duy emany kardeş sen indirebildin mi yaw ben sende yoktu yama die biliyodum??
emany ben fb serverından indirdim daha ilk çıktığında ama 5 kbs ile bi ara bu böyle bitmez diyip bıraktım ama sonra yeniden devam ettim tentenboy sen indiremedin mi?
tentenboy valla ben indiremedim kardeş ya..iki kere denedim olmadı hep yarı da kesildi.. artık resmi olarak verilene kadar yani garanti olmadıkça indirmicem..
emany arkadaşım daha link yok daha verilmedi indirenler fb serverından indirmişlerdi ama o da çüktü yeni link yakın zamanda verilir
We_Turka1907 Arkadaşlar.. Şu We turka 6 nın linkini biriniz verseniz çok iyi olcak .. hala bulamadım.. antu com serverindenmi indiriyonuz ? acil bekliyom
emany arkadaşım daha ortada kesin bir link sitede şimdi link verilmesi de yasak ama black god ın banı bitsin link verilir
AvOr insanların bu yamaya da laf atmalarını anlamıyorum ya.beğenmezsen kullanma. sonra beğenmesen bile uzun zamandır bize yama yapan bu kişilere ve emeğe saygı göster.sadece teşekkür duymak için yapılan bir işin karşılığının bu şekilde olması hoş değil tabi. kendi adıma tamamiyle sizin yanınızdayım blackgod kardeş. yamda guzel olmuş bu arada. yeni siteyi bekliyoruz.
Elik http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57780 Bu linkten indirebilirsin.