Trabzonspor Kulübü Başkanı Nuri Albayrak, Trabzonspor'un Fenerbahçe ile birlikte Türkiye'deki en iyi 2 kulüpten biri olduğunu söyledi.
Albayrak, Trabzonspor'un ekonomik ve kurumsallaşma yönlerinden çok iyi noktada olduğunu belirterek, "Bugün G.Saray'ın 150 milyon, Beşiktaş'ın ise 80 milyon dolara yakın borcu var. Bu anlamda Trabzonspor, F.Bahçe ile birlikte şu anda Türkiye'deki en iyi iki kulüpten biri durumundadır." dedi.
Trabzonluların kendisine ve yönetim kuruluna çok önemli bir görev verdiğini belirten Albayrak, “Biz de inanmış yönetici arkadaşlarımızla, Trabzonspor'a yeni bir ruh ve heyecan getirdiğimizi düşünüyoruz.