EA"nın Bu Özellikleri Oyuna Katmamasının 2 Nedeni Olduğunu Düşünüyorum.
1-Sonraki Çıkacak Serilere Özellikleri Kademe Kademe Eklemek (Yani Mesela FIFA 06 da FIFA 2005"e Göre Bir çok Yeni Özellik Eklendi.FIFA 07"de Birçok Özellik Daha Eklenecek.)
2-FIFA Serileri Bilindiği Gibi Çok Düşük Sistemlerde De Çalışıyor.Ne bilim bi 16 MB Ekran Kartında da Oynayabiliyorsunuz. Ama Kupa Töreni Vs..Olaylar İçin Daha Yüksek Sistemler Gerekir.
Ben Bunlara Bağlıyorum ;)