Sen bence istifa et o bütçeyle ne jean II makoun alırsın nede başkasını ama yinede illede Gs dersen Bence gs en iyi gidecek taktik 3-5-2 ama iki defansiz ortasaha koycan yoksa batarsın !!!!!!!!
gerçi zaten batmışında belki toparlarsın ?
Bİde Fenerbahce nin 18A kalecisi(Volkan BABACAN) bende iki yıldır dünyanın en iyi kalecisi Alırsan iyi edersin ama bi kaç maç sabretmek şartıyla