Selam arkadaşlar ben bu sitenin çıkardığı fm2006 düzeltme yamasını indirdim.Beşiktaşı açtığımda ailton 2.2 kleberson 1.9 cordoba 1.6 milyon dolar yıllık maaş alıyor gözüküyor.Bir oyuncu transfer etmek istediğimde yıllık miktar 2.9 milyon dolara kadar çıkabiliyor.Beşiktaş ekonomik sıkıntıda deniyor ama bu yıllık maaş miktarları beşiktaş için gayet iyi bir yanlışlıkmı var acaba?