ekran kartı ayarlarında v-sync olması lazım senin de dediğin gibi onunla yapıcaksın
eğer driver türkçeyse "dikey senkrosizasyon için bekleme" olcak ayarın adı onu "always on" yani hep açık yapcaksın başka çözümü yok
ayrıca driverda o ayarın olmaması mümkün deil biraz daha kurcala gene de bulamazsan driver değiştir (catalyst değil de omega driver kullan bence)