Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905
O_SOUNDS'u birisi upload ederse çok sevinirim arkadaşlar link ise yöneticilerden izin almadan veremem
hata vermemesı lazım o sound ın ustune kopyala dıyeceksın nasıl bır hata verebılırkı
olmazsa bırdaha ındır eksık ınmıs olabılır
zaten bı kac gun ıcınde verılmesı lazım yenı lınklerın
o da olmadı atarım ben bısendspace ok
o soundsız oynanırmı yawff hıc tum ozellık orada spıker sesler :)
bende hıcbı sorun olmadı oyunu bastan kurupta ustune we turka yı tekrar atabılırsın