Gölge Oyunu Krampon menüsüne girince ''pes.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor'' deyip beni oyundan atıyor. Burada verilmiş olan çözüm acaba bu sorun içinmi? Yardımcı olusanız sevinirim arkadaşlar...
Peshayat12 bu zaten vardı.Alıntı olduğunu söyle ve arma yapmadan konu açma (we turka 2.0 güncelleme konusunun içinde vardı)
spencer Çagataysutay2727 abi lütfen cvp yazarken üsteki tarihlere bak olmuş bitmiş olayları yine açıon :D
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: spencer Çagataysutay2727 abi lütfen cvp yazarken üsteki tarihlere bak olmuş bitmiş olayları yine açıon :D +1
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: spencer Çagataysutay2727 abi lütfen cvp yazarken üsteki tarihlere bak olmuş bitmiş olayları yine açıon :D -1000
spencer Orjinal Mesajı Yazan: spencer Çagataysutay2727 abi lütfen cvp yazarken üsteki tarihlere bak olmuş bitmiş olayları yine açıon :D +10000000000 :D
golmakinesi arkadaşlar ben import yapamıom yaa...graphic studo fln demişiniz ama o da yok herhalde.yine sorun devam edio.hadi bi el atın n olur arkadaşlar...dilenci oldum valla