banada aynısı olmuştu sen galiba dosyaları üstüne kopyaladın sadece değiştireceksin
değistireceksin derken.game graphic studyoyu kullanarakmı. değistir derken ne demek istediniz anlamadım.dat klaserine indirdiğim dosyadaki afs leri yapıstırdım. bunun dısında ne yapmam gerekiyoki.
ilgilendiğiniz için teşekkürler