çok saol BERG emeklerın için video çok guzel olmus
basından beri takıp ettıgım için gayet guzel anladım ne anlattıgını fınalde
şoyle bır toparlamıssın eskılerden buyana neler oldu şuan ki durumları ne gercekten cok ıyı eline saglık tekrar bizlerle olman dılegıyle:)