fb_sinandemir Arkadaşlar Fifa Manager 2006 nın bir sitesinin forumunda gezerken 3Dmatch patch gördüm.Bu oyuna yeni renk katacaktır.. fb_sinandemir@hotmail.com adresine yazın size adresini vereyim burada adresi vermek dğru olur mu bilmiyorum açıkcası
fb_sinandemir arkadaşlar adres burada bu arada adriano tesekkürler http://www6.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=10252
mustafayavasci tşkler ben bu yuvarlak halini hiç beğenmemiştim fm 2005im daha cazip geliyordu eğer yama olursa fm 2006ya dalıcam:)
mustafayavasci arkadaşlar sanırım ben yanlış anladım bu pack fm 2006 için değil mi ? data klasöründe cmn yi bulamadımda.football manager 06 için değil dimi ?
AnToKyAn 3D maç yaması derken oyundan atmama yaması kastediliyorsa kayıtlı oyunda işlemiyor çünkü bende hala atıyor oyundan