FaTaL_BH Arkadaşlar bu telefonu almya düşünüyorum telefonun özellikleri güzel ancak kullananlardanda bilgi almak istedim. Kullanan arkadaşlar biraz bilgi verirse sevinirim.telin iyi yönlerini kötü yönlerini yazarlarsa iyi olur.
Dj BjK ben N70i yeni aldım biraz pahalı ama çok güzel,kullanışlı ve her bir şey var.Kesinlikle almanı tavsiye ederim