Galatasaray’da futbolcuların sözleşmelrini tek taraflı fes etme hakkı var.
Yönetimden aldıkları çekler karşılıksız çıkan ve paralarını tahsil edemeyen Galatasaraylı futbolcuların sözleşmelerini tek taraflı feshetme hakkının doğduğu öğrenildi. İsteyen oyuncu serbest kalabilecek
Galatasaray'da alacaklarına mahsuben verilen çekler karşılıksız çıktığı için Antalya kampını protesto etmeyi planlayan futbolculara sözleşmelerini tek taraflı fesih hakkı doğduğu ortaya çıktı.
Ekonomik açıdan sıkıntılı günler geçiren Galatasaray'da, uzun süredir transferden doğan taksitlerini alamayan futbolcuların, "Profesyonel Futbol ve Transfer Talimatı"nın 32. maddesine göre Futbol Federasyonu'na başvurarak onbeş gün içinde fesih ihbarında bulunabilecekleri bildirildi. Talimatın "Futbolcunun fesih hakkı" başlıklı 32. maddesinde yer alan, "Sözleşme gereğince hak edişleri kulüp tarafından ödeme tarihini takip eden yedi gün içerisinde ödenmemiş olması halinde, futbolcu onbeş gün içinde fesih ihbarında bulunabilir" hükmü doğrultusunda parası ödenmeyen tüm Galatasaraylı oyuncuların serbest kalma tehlikesi belirdi.