Şunu dene istersen belki yardımcı olabilir
1-daemon'u kur
2-oyunu yüklemek içinde cd yi tak içine gir içindeki bi rar dosyasını harddisk e çıkar
3-daemon'u açıp açtığın rar dosyasının içindeki dosyayı mount et sonra oyunun setupu açılacak oyunu yükle
4-oyunu yükledikten sonra 6.0.2 yamasını yükle
5-tüm bunlar bittikten sonra fm.exe dosyasını gelip sağ tıklayıp uyumluluk sekmesine gel orda windows nt (servise pack 5)'i seç
6-oyun hazır
ben böyle kendime göre yazdım karıştırmıyım diye.