arkadaşlar o kadar çalışıyoruz çabalıyoruz kısacası canımız çıkıyo (helede world classda) en sonunda şampiyon oluyoruz. fakat oda ne fifa gene yapacağını yapmış kupa töreni gene yok.. bence bu konuya fifanın önem vermesi gerekir. açıkçası pes i hiç sevmememe rağman kupa törenini gerçekten süper yapmışlar. ben istarimki kupayı aldığımda şöyle arkama yaslanıp bi 5-10 dakka kupa törenini izliyim ama fifa nedense bunu yapmamış. halbuki uefa champions league 2005 e baktığımızda aaa işte kupa töreni biraz var kesin 2006 da daha süper yaparlar kupa törenini demiştik ki: o az olan kupa töreni bile fifa 2006 da yok. sadece kupanın resmi ve oyuncuların gülümsemeleri.....
inşallah 2007 de olur...