ALMAN HABER AJANSI, AILTON'UN BUNDESLIGA'YA DÖNMESİNİN ÇOK ZOR OLDUĞUNU YAZDI. AJANS, AILTON İÇİN ANKET YAPTI.
Ankette kulüp yöneticilerine ''Beşiktaş'tan ayrılmak isteyen Ailton'u takımınızda görmek ister misiniz?'' sorusu yöneltilirken, bütün takımlardan ''Hayır'' cevabı alındı. Ailton'un, Türkiye'deki başarısız performansının ön plana çıktığı ankette, Sambacı adeta ''istenmeyen adam'' ilan edildi. Yöneticiler, Ailton'un Süper Lig'de başarısız bir deneyim geçirdiğini belirterek, ''Ruhsal dengesi bozuldu. Almanya'da sorunlar yaşayabilir. Şu anki kilosuyla süratli futbol oynanan Bundesliga'ya adapte olması çok zor. Kondisyonu yetersiz. Ailton'a yapılacak yatırım risk olur'' görüşünü savundular. Alman Haber Ajansı'nın anketinde, Beşiktaş'tan ayrılmayı kafasına koyan Brezilyalı golcünün ancak 2. lig ekiplerinde forma bulabileceğinin altı çizilirken, ''Geçmişte iyi işler yaptı. Ancak Bundesliga artık ona çok uzak. Almanya'da oynamak istiyorsa 2. ligi düşünmeli'' denildi.