OaRist türkiye dahil pek çok ülke için vatandışlığa geçme kuralı 5 yıl o ülkede aralıksız oynamasıdır.
Shevchenko Ya da MCFM'den, alacacağınız oyuncuyu Türk yaparak alabilirsiniz sonra tekrar gerçek ülkesine döndürürsünüz
OaRist editörde türkiye için 5 yıl gözüküyor. istersen bu süreyi kısaltıp yeni oyuna başlayabilirsin. yada mcfm yi kullanabilirsin
The Gamer beyler ispanyada 2yıl tr de 5yıl amerikalı bir oyuncunun avrupa pasaportu alması için o avrupada 2yıl oynaması yetiyo
KocumVolkan ya peki şu futbolcular ingilterede oynaması için ne gerekli anlayamadım chealsea benden bi futbolcumu istedi parada anlaştık futbolcuylada anlaştı ancak çalışma izni çıkartılamadıgı için iptal edildi ne bu çalışma izni
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan ya peki şu futbolcular ingilterede oynaması için ne gerekli anlayamadım chealsea benden bi futbolcumu istedi parada anlaştık futbolcuylada anlaştı ancak çalışma izni çıkartılamadıgı için iptal edildi ne bu çalışma izni İngiltere'de AB dışı oyuncu oynatmak için çalışma izni gerekiyor onun için 1 hafta sonra filan haber geliyo şu şu oyuncuya oynaması için izin verildi diye ama bazen vermedikleride oluyor o zaman da itiraz ediyosun tekrar karar veriliyor
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan ya peki şu futbolcular ingilterede oynaması için ne gerekli anlayamadım chealsea benden bi futbolcumu istedi parada anlaştık futbolcuylada anlaştı ancak çalışma izni çıkartılamadıgı için iptal edildi ne bu çalışma izni İngiltere'de AB dışı oyuncu oynatmak için çalışma izni gerekiyor onun için 1 hafta sonra filan haber geliyo şu şu oyuncuya oynaması için izin verildi diye ama bazen vermedikleride oluyor o zaman da itiraz ediyosun tekrar karar veriliyor ya peki kardeş bende hiç izin vermediler ve transfer iptal oldu :( bunlardan izin almam için ne gerekli?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan ya peki şu futbolcular ingilterede oynaması için ne gerekli anlayamadım chealsea benden bi futbolcumu istedi parada anlaştık futbolcuylada anlaştı ancak çalışma izni çıkartılamadıgı için iptal edildi ne bu çalışma izni İngiltere'de AB dışı oyuncu oynatmak için çalışma izni gerekiyor onun için 1 hafta sonra filan haber geliyo şu şu oyuncuya oynaması için izin verildi diye ama bazen vermedikleride oluyor o zaman da itiraz ediyosun tekrar karar veriliyor ya peki kardeş bende hiç izin vermediler ve transfer iptal oldu :( bunlardan izin almam için ne gerekli? oyuncunun premier lige gidebilmesi için atandaşı olduğu ülkenin milli takımında forma giymesi gerekir...
OaRist pek çok durumda milli olmuş olması yetmiyor. yani daha önce milli olmuş şimdi milli takıma alınmıyor ve de bir takımla da kontratı bulunmuyor ise transfer edemiyorsun
GuiNeVeRe Orjinal Mesajı Yazan: OaRist editörde türkiye için 5 yıl gözüküyor. istersen bu süreyi kısaltıp yeni oyuna başlayabilirsin. yada mcfm yi kullanabilirsin nasıl değiştiriyoruız editörden tam yenini söyleyebilirmisin ?? bi anlatsan.. yada yabancı sınırını kaldıramazmıyız
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: GuiNeVeRe Orjinal Mesajı Yazan: OaRist editörde türkiye için 5 yıl gözüküyor. istersen bu süreyi kısaltıp yeni oyuna başlayabilirsin. yada mcfm yi kullanabilirsin nasıl değiştiriyoruız editörden tam yenini söyleyebilirmisin ?? bi anlatsan.. yada yabancı sınırını kaldıramazmıyız editörden degismio benim bildiğim kadarıyla değişiosa nerden değisio
GuiNeVeRe Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 Orjinal Mesajı Yazan: GuiNeVeRe Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: OaRist editörde türkiye için 5 yıl gözüküyor. istersen bu süreyi kısaltıp yeni oyuna başlayabilirsin. yada mcfm yi kullanabilirsin nasıl değiştiriyoruız editörden tam yenini söyleyebilirmisin ?? bi anlatsan.. yada yabancı sınırını kaldıramazmıyız editörden degismio benim bildiğim kadarıyla değişiosa nerden değisio OaRist i bekleyelim. o biliyordur büyük ihtimal
OaRist msn de görüştük guinevere ile ama soran diğer arkadaşlar için anlatayım.. editörde nations/turkey/statistics ekranında years to gain nationality satırı var normalde 5 yazıyor istediğiniz sayıyı verebilirsiniz
GuiNeVeRe Orjinal Mesajı Yazan: OaRist msn de görüştük guinevere ile ama soran diğer arkadaşlar için anlatayım.. editörde nations/turkey/statistics ekranında years to gain nationality satırı var normalde 5 yazıyor istediğiniz sayıyı verebilirsiniz tekrar teşekkürler :) ben 1 e indirdim. bu akşam deneycem oyunu :) yaşattık :D çok sağol..