Orjinal Mesajı Yazan: kırklar
Valla bu spylar yüzünden oluyo galiba bu yamukluklar. Daha yeni format attık da kurtulduk derken hep saldırı hep saldırı. Norton kullanıyoruz sözde. Kıllanıyorum artık her şeyden bi sürü güvenlik açığı var windows'ta hala. Neyse yapıcaz bi şeyler.
kardeş antivirüs için NORTON u sana hiç tavsiye etmem. hem pc ni çok kasar norton. benm de önceden ikidebir adam gibi antivirüs arıyordum. antivirüslerimi hep değiştiriyordum. pc cili,norton,panda vb. derken sonunda NOD32 yi buldum ve şimdi hiç bir sorunum yok hemde pc ni hiç kasmıyor...