VENOM dostum ben de WE TURKA 2006 YI ılk ındırenlerdenım oyun ılk baslarda masaustune atmıyordu bu dedıgın 3d anlyze prog. nı kutdum resımdekı gıbı ısaretledım ILK OYUNDA ATMADI GAYET HIZLI OYNATTI ONCEDEN YAVASLIYORDU EKRAN KARTIM IYI OLMASINA RAGMEN
FAKAT DAHA SONRA 2. DE 3 .DE MASAUSTUNE ATTI DEVAMLI: C/WINDOWS7SYSYTEM32/CMD.EXE diye sıyah ekran cıktı devamlı
onra rastgele bat. masaustune oluturdugum) dan bıdaha actım sorun cıkmadı
neden boyle BIR IKTIDARSIZLIK VAR WE TURKA 2006 NIN BU ÇOOK ONEMLI SORUNUNU KESIN OLARAK NASIL ÇÖZECEZ
evet bu çok onemlı we turka 2006 yı ındıren herkese olucak ve sıkıntı verecek
AYRICA O 2sını ısaretleyecegımızı nerden bılıyorsun baskalarınıda ısaretlıyecekmıyız sadece 2 sı neden???
bıde o 2 sını ısaretledıgınde 3d anlyze prog.da menude hareketlı ekran gozukmuyor menu simsiyah oluyor o da ayrı bır sorun
VENOM naapacazzz???