KocumVolkan :) arkadaşlar ben Devre arası ve Maç sonu Konusmaları Nasıl Antrenörlerime bırakmak istiyorum (moıtivasyon 20 de :D) nasıl bırakacagım?
Cambaz Manager>options>assistan manager/coach takes control of team talks burayı ticle confrim de tamamdır.
Shevchenko Bende teşekkür ediyorum ben daha böyle bir özellik olduğunu bilmiyordum bende böyle yapıcam
SercanRonaldo Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Manager>options>assistan manager/coach takes control of team talks burayı ticle confrim de tamamdır. aynen +1905 yani..
Eagle_Claw Aaa bole bişey varmıydı cok saolun yaw!!!!! Peki kullananlar asistan sizi zorda bırkacak yorumlar yapıyomu
RubenMartin hacılar en zewkli kısmı orası yaw neden bırakırsınız antrenörlere... Bağır çağır,şefkat göster...
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 Aaa bole bişey varmıydı cok saolun yaw!!!!! Peki kullananlar asistan sizi zorda bırkacak yorumlar yapıyomu kardeş oda antrenörü özelligine baglı ;) konusmaları antrenörlere bırakmadan önce bi bak adamın Motivasyonu kaçmış diye benim antrenörün maotivasyonu 20 :) şöle 10 12 9 vs. gibiyse bırakma ;)