Merhaba arkadaşlar ben PES4 Kurdum pc'ye sabah normal acılıyordu ama sımdı Oyuna tıkladıgımda Konami yazıları falan geliyor.. Tam oyunun demosu baslayacakken ekran kararıp oyun yanıt vermıyor.. Oyunu sıldım tekrar kurdum gene aynı sorun var.. Lütfen yardımcı oLun..