sami,bu sitenin ve bu sitedekilerin enes e herzaman ihtiyacı war,senin bazı şeyler için yetkilerin war.tavrını enes den yana koy,yoksa inan kimse kalmayacak sitede.sabahtan beri tepkiler çığ gibi.açılan her konu kilitlenip kapatılıyor.napacagımızı anlayamadık...bişiler yapın...