Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza
ya hadi 6 cd die normal cd yapamadın dvd yi nasıl yapamadın ya:D:D
kardes dediin doru da dvd mi bozuk nedr..
deamon la acıom EA autorun kapatılması gerekiyor vs.. yazıoo anlamadm kii..
bu arada fifa 06 kurulum sorunları kısmına da brz baqtm ama cokh karısık ya bsy anlamadm, herkes farklı tel den calıoo... :D :D