theori arkadaşlar maç sırasında oyuncuların isminin gözükmesini istemiyorum nerden kapatabilirim bunu?
2ampara***Womanizer pause yap player settings e gir ordan üçgen e bas yön tuşlarından default yap düzelir
emresiz Peki üstündeki 1 yazısını ve radarı nasıl kapatacağız?Sadece mavi ok gözükse daha güzel oluyor.