burak35 Orjinal Mesajı Yazan: kutays bide fener stadının id si kactan baslıyo yardım ederseniz Birader burası chat sitesi değil üstüste mesajlar yazıp konuyu karıştıryorsun.Sorununu bir defa yaz bilen arkadaşlar yardımcı olurlar zaten!!!
emany evet beyler şu işi iyice bi anlatırsanız daha iyi olmaz mı? nasıl importlanacağı link bir arada verin işte sonra hep aynı sorular soruluyor ;)
kutays tmm orayı halletimde saracoglu sabah karlı olmuyo ya oyundan atıyo ona bi çare warmı bide 1840 da dosya yok bi yardım ederseniz
barbar0s ya kardesim adamı uyuz ettiniz yaptıgınız yamada stadlar bozuk işte siz en iyisi şu bütün stadları bi yama halinde yayınlayın yaa
dancewolf sahaların hepsi kötü (barnebau harıç görebildiğim kadar) ... renkleriyle oynanmış ama olmamış. orjinal sahalar daha iyidi. hele saraçoğlu, olimpiyat ve samiyen tam facia bence. ama düzelecektir update yamalarla.
Brooklyn_Nets su zemin isini bn yapamadm yaa... sunu yapıp da bize bi göstersenz ii olck??? (sukru saracoglu zemini)
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: J_KiDD5 su zemin isini bn yapamadm yaa... sunu yapıp da bize bi göstersenz ii olck??? (sukru saracoglu zemini) Arkadaşim aşağıdaki linkde gerekli açıklamayı ve FB çimlerini koydum bi bak istersen ok.. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57812
ultrAslan100 arkadaşlar bi de olimpiyat stadı ile hani orta yuvarlakta şamp.liginin yıldızları olan bi saha warya(adını bilmiyorm kusra bakmayın) ona bi çözüm getirirseniz çok ii olur yaw şu yıldızlı sahada oynamak işkence gibi herşey ii hoş ama sahanın ortasında mavi çizgiler çıkıyo karışık bişi ya ilk defa başıma geldi:(
ultrAslan100 Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan100 arkadaşlar bi de olimpiyat stadı ile hani orta yuvarlakta şamp.liginin yıldızları olan bi saha warya(adını bilmiyorm kusra bakmayın) ona bi çözüm getirirseniz çok ii olur yaw şu yıldızlı sahada oynamak işkence gibi herşey ii hoş ama sahanın ortasında mavi çizgiler çıkıyo karışık bişi ya ilk defa başıma geldi:( arkadaşlar şu yıldızlı saha da bi türlü oynayamıyorm sizlerde nasıl???
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan100 Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan100 arkadaşlar bi de olimpiyat stadı ile hani orta yuvarlakta şamp.liginin yıldızları olan bi saha warya(adını bilmiyorm kusra bakmayın) ona bi çözüm getirirseniz çok ii olur yaw şu yıldızlı sahada oynamak işkence gibi herşey ii hoş ama sahanın ortasında mavi çizgiler çıkıyo karışık bişi ya ilk defa başıma geldi:( arkadaşlar şu yıldızlı saha da bi türlü oynayamıyorm sizlerde nasıl??? Arkadaşim stadın ismini verirsen düzeltebilirim ok..
Genc87 Yaw Arkadaslar tebrik ederim Patch cok güzel olmus, ama iki hatasi var.Ali Sami Yen stadinda oynanilmiyor ve Antramam yapilmiyor.??????
volkandalyan arkadaşlar we turka 06 da atatürk olimpiat stadının cimleri cok kötü elinde bunla ilgili yama olan yokmu
digimax_x yaw bu patchın option filesinin kim yaptı bilmiyorum ama, bu kadar kötü olabilir yani.. hangi futbolcunun defansı ve ofansı aynı olabilrki yaw.. çocuk yapsa hadi neyse de..
burak35 OYDEMİR ne karlı havada,ne gündüz,ne de gecede hiçbir hata vermeyen,PARLAMAYAN VE GÖZ YORMAYAN bir atatürk olmipiyat stad çimi koyarsan buraya iyi olur.
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: burak35 OYDEMİR ne karlı havada,ne gündüz,ne de gecede hiçbir hata vermeyen,PARLAMAYAN VE GÖZ YORMAYAN bir atatürk olmipiyat stad çimi koyarsan buraya iyi olur. Tamam arkadaşım şu an onun üstünde çalışmalar yapıyorum bitince koyarım..