arkadaşlar ben Açılış Ekranındaki Resimleri Degiştirdim kendi kafama göre resimler koydum ve çalıştıda :D benim merak ettigim bişey var bu resimleri degiştirdigim için lisans sorunu vs olurmu??? (belki samasapan bi soru ama merak ettim lütfen kızmayınız)