arkadas ilk önce creation center le yüklemek isteginin oyuncunun dosyalarını ekliyon sonra yanlıs hatırlamıyosam bıggui programı yardımıyla aynı oyuncunun dosyalarını zdata1 e yüklüyon!!!sonra oyundan atmaması icin en son bi program daha vardı f ile baslayan onu calıstırıyon... ben böle yaptım oldu...