ugurcan35 beyler klibini izleyenler kesin biliyodur, epey değişmiş müziği. daha güzel olmuş böyle. bu versiyonu elinde olan upload yapabilir mi? (link varsa onu da verebilir :D)
Cambaz Arkadaşım buraya yazaacksın isteklerini :) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=35054&pagenumber=104&perpage=10