ARKADAŞLAR PES 4 DE GOL SONRASI MÜZİK OLUYORDU HARİKA BİR YAMA İDİ PES 5 E UYARLAYABİLECEK BİR ARKADAŞIMIZ VARMIDIR?BİRDE DALGA KONUSU OLAN DİREK SESİ KONUSUNDA UFAK BİR DİP NOT BIRAKMAK İSTİYORUM DALGA GEÇTİĞİNİZ OYNADIĞINIZ OYUNUN İÇİNDE BİR BÜTÜN OLAN BİR DURUMDUR BANA GÖREDE PES 3 OYANAYAN ARKADAŞLAR BİLİYORKİ O UZAKTAN CEKİLEN SERT ŞUTUN DİREKTE PATLAMASI SONUCU CIKAN SESİN İNSANA NE KADAR KEYİF VERDİĞİDİR..PES 5 DE BU SES YOK İSTEYEN YAPAR HAYIR DUASI ALIR..NEYSE KOLAY GELSİN HEPİNİZE SAYGILARIMLA...