rockertucker ZDATA_28.BİG ADLI DOSYAYI UPLOAD EDEBİLECEK BİR ARKADAŞ OLURSA ÇOK SEVİNİRİM. 2.CD İÇİNDE BU... 75 MB AMA UPLOADA PARA VERMEDİĞİMİZE GÖRE ZAMANI OLAN VARSA UPLOAD EDERSE ÇOK SEVİNİR,TEŞEKKÜR EDERİM...
dodo72tr YA ARKADAŞLAR BEN ŞU RESMİ YAMAKRI YÜKLEDİM HATA VERMEMESİNE RAĞMEN UPDATE OLMAMIŞ GÖZKÜYOR. ACABA YÜKLERKEN EDİTÖRÜ FALAN MI KULLANMAM LAZIM . BANA BİR YARDIM
silencer1905gs ya arkadaslar ben lyon la oynuyorum, hersey super gidiyo ama 45 bin kislik stat daha 20 bin i bile gormedi, bu arada ben sadece takimla ilgileniyorum diger hersey icin elemanlar atadim, acaba problem nedir, yardimci olan olursa cok sevinirim.