PEki bunlar WETURKA06 için mi, çunku bir arkadasa yamayi kurudum ve bana diyorki, fener aldigi zaman GS için bagriyorlar, bjk aldigi zaman fener için ve bjk aldigi zaman cimbom için bagriyorlar........ Neden acaba, buna cevap verebilen var mi lutfen ??