Bana kalırsa hakemlerle ilgili bir problem sizin oyun stilinizle ilgili.PES5'in yapımcıları bir anlamda artık oyun kalitemizi bir ust seviyeye tasımamızı bizden talep ediyorlar.Fauller ve hakemlerden sikayetci olan tum arkadaslarımız zamanlama ile ilgili yetilerini gelistirdikleri anda bu tur sikayetlerinin kaybolacagından emin olabilir.
Onemli olan topu kapabileceginize inandıgınız anda dugmeye dokunmak,yani eski FIFA kulturundeki gibi adam karsınıza geldiginde X(PS) veya D(Klavye) tusuna surekli basarak birsey elde edemezsiniz.Bu sekilde surekli hakem tarafında kesilen bir oyunla karsılasmanız cok dogal,e sikayetci olmanızda tabi...