since1907 arkadaşlar bu oyunda stadyumlar çok kötü özellikle stad çizgileri yamuk ve çok bulanık çıkıyor..özellikle bazı stadyumlarda çizgiler yok denecek kadar az..pes 4 de de bu böyleydi..bunları düzeltmenin yolu yok mu?