Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::...
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cracks
beeler istanbulda toplanıp gideris senemaya olmassa
bi zamanki parti yada halısaa işine dönmesin:D
halısaha maçını ilk ben düzenlemiştimm oda olmuştu ;) ıolmucak bişe diil
güzel bişeydi ben izliyodum
evet çok güzel bişeydi :D